Този сайт използва "бисквитки"
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме възможности за социални медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт на наши социални медии, рекламни и анализиращи партньори, които могат да я комбинират с друга информация, която сте им предоставили, или които са събрали от използването на техните услуги. Вие се съгласявате с нашите "бисквитки", ако продължите да използвате нашия уебсайт.
Задължителните "бисквитки" помагат за създаването на уебсайт, използвайки основните функции като навигация на страници и достъп до защитени зони на уебсайта. Сайтът не може да функционира правилно без тези "бисквитки".
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://albena.bg/Съхранява състоянието на потребителските "бисквитки" в този домейн1 годинаHTTP
PHPSESSIDhttps://albena.bg/Запазва състоянието на потребителската сесия за всички прегледани страници.29 дниHTTP
Статистическите "бисквитки" помагат на собствениците на уебсайтове да разберат как посетителите взаимодействат с уебсайтове, като събират и анонимно отчитат информация.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comИзползва се за изпращане на данни до Google Analitycs за устройството и поведението на посетителя. Проследява посетителя през устройства и маркетингови канали.СесияПиксел
_gahttps://albena.bg/Регистрира уникалeн идентификатор, който се използва за генерирането на статистически данни за това как посетителя използва уебсайта.2 годиниHTTP
_gathttps://albena.bg/Използва се от Google Analytics за да ограничи честотата на заявкитеСесияHTTP
_gidhttps://albena.bg/Регистрира уникален идентификатор, който се използва за генериране на статистически данни за това как посетителят използва уебсайта.СесияHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comСъбира информация за това как потребителя взаимодейства с услуги на Google services като Google Maps, Google Calendar, Google+ и др..2 годиниHTTP
NIDgoogle.comСъбира информация за това как потребителя взаимодейства с услуги на Google services като Google Maps, Google Calendar, Google+ и др..6 месецаHTTP
"Бисквитките" са малки текстови файлове, които могат да се използват от уебсайтовете, за да направят потребителското изживяване по-успешно.

Законът гласи, че можем да съхраняваме "бисквитките" на вашето устройство, ако са строго необходими за работата на този сайт. За всички други видове "бисквитки", ние се нуждаем от вашето разрешение.

Този сайт използва различни видове "бисквитки". Някои "бисквитки" се поставят от услуги на трети страни, които се появяват на нашите страници.

Можете по всяко време да промените или да оттеглите съгласието си от Декларацията за "бисквитките" на нашия уебсайт.

Научете повече за това кои сме ние, как можете да се свържете с нас и как обработваме личните данни в нашата Декларация за поверителност.

Туристическо роудшоу в Германия рекламира Черноморието

arrowОбратно в Новини
0 Реакции
x
лична информация
споразумение за поверителност
Напред
x
Резервирай

77 хотела, 6 туроператора и двете морски летища във Варна и Бургас, рекламираха заедно българското Черноморие по време на тематично туристическо роудшоу в Германия. Инициативата, организирана съвместно от Министерството на туризма и браншовото обединение Bulgarian Black Sea Alliance, премина през градовете Берлин, Лайпциг, Мюнхен, Франкфурт, Дюселдорф и Дуисбург.

В рамките на петте дни бяха проведени близо 1200 двустранни срещи с 300 местни райзебюра и туристически агенти, с цел да бъде повишен интересът към морските ни курорти по южното и северно крайбрежие. Сред официалните гости на отделните прояви бяха Н. Пр. г-жа Елена Шекерлетова – извънреден и пълномощен посланик на България в Германия, Тихомир Патарински – първи секретар в посолството ни в Берлин и представител на Министерството на туризма, генералният консул в Мюнхен Драгомир Димитров, почетният консул в Лайпциг Хайко Шмид, ръководителите на търговски мисии Анета Груйчева, Стефан Йонков и Румен Бонев. Част от програмата бяха и две срещи с медиите – в градовете Берлин и Мюнхен, по време на които бяха представени най-новите тенденции в предлаганите туристически пакети, сигурността и устойчивостта на дестинацията, богатото културно, кулинарно, балнеологично и спортно разнообразие на продукта. В края на рекламната обиколка участниците се обединиха около становището, че подобен род съвместни представяния повишават доверието на местните партньори и са добра платформа за установяване на нови контакти.

Средно покачване на резервациите от около 20% очакват големите немски туроператори, стана ясно от проведените по време на обиколката разговори. Това е с около 30% по-малко от ръста, който се очаква за държави като Гърция, Турция и Испания. Попитани на какво отдават тази диспропорция в пазарното разпределение, специалистите посочиха главно националната рекламна политика на България и липсата на проактивност от страна на ресорното министерство. Те допълниха, че от няколко години българският туристически продукт е показал високо качество, отговарящо на стандартите, наложени от основни конкуренти от регион Средиземноморие и Близък Изток. Това обстоятелство обаче е в дисонанс с рекламните послания на България, представящи страната ни като евтина и достъпна дестинация. Заедно с това липсва адекватна рекламна кампания, която да формулира и пренесе до крайния потребител новите качествени измерения. За богати провинции като Бавария, Баден-Вюртенберг и тези в Северозападната част на страната, това не е сред основните продажбени аргументи, тъй като местната публика на първо място търси качество, а след това цена. За да се надскочи търговското плато не са достатъчни единствено усилията на отделните субекти в сектора – хотелиери, ресторантьори и туроператори. Нужен е синергичният ефект от общите усилия на бранша, обединен от Министерството на туризма и браншови организации каквато е Bulgarian Black Sea Alliance, казаха още участниците от немска страна. Сред присъстващите на срещите във Франкфурт бе и Маринела Холтфретер – рекламен специалист от български произход, работеща за голяма немска маркетингова агенция, която сподели, че за първи път в 30-годишния й опит България излиза извън рамките на туристическите изложения в усилията си да достигне до повече потенциални клиенти от Германия. 

 

Подобни статии
Получавайте последните новини и оферти направо във вашата пощенска кутия
Абонирай се