Този сайт използва "бисквитки"
Използваме "бисквитки", за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме възможности за социални медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт на наши социални медии, рекламни и анализиращи партньори, които могат да я комбинират с друга информация, която сте им предоставили, или които са събрали от използването на техните услуги. Вие се съгласявате с нашите "бисквитки", ако продължите да използвате нашия уебсайт.
Задължителните "бисквитки" помагат за създаването на уебсайт, използвайки основните функции като навигация на страници и достъп до защитени зони на уебсайта. Сайтът не може да функционира правилно без тези "бисквитки".
DenumireFurnizorScopExpirareTip
CookieConsenthttps://albena.bg/Съхранява състоянието на потребителските "бисквитки" в този домейн1 годинаHTTP
PHPSESSIDhttps://albena.bg/Запазва състоянието на потребителската сесия за всички прегледани страници.29 дниHTTP
Статистическите "бисквитки" помагат на собствениците на уебсайтове да разберат как посетителите взаимодействат с уебсайтове, като събират и анонимно отчитат информация.
DenumireFurnizorScopExpirareTip
collectgoogle-analytics.comИзползва се за изпращане на данни до Google Analitycs за устройството и поведението на посетителя. Проследява посетителя през устройства и маркетингови канали.СесияПиксел
_gahttps://albena.bg/Регистрира уникалeн идентификатор, който се използва за генерирането на статистически данни за това как посетителя използва уебсайта.2 годиниHTTP
_gathttps://albena.bg/Използва се от Google Analytics за да ограничи честотата на заявкитеСесияHTTP
_gidhttps://albena.bg/Регистрира уникален идентификатор, който се използва за генериране на статистически данни за това как посетителят използва уебсайта.СесияHTTP
APISID, HSID, PREF, SAPISID, SID, SSIDgoogle.comСъбира информация за това как потребителя взаимодейства с услуги на Google services като Google Maps, Google Calendar, Google+ и др..2 годиниHTTP
NIDgoogle.comСъбира информация за това как потребителя взаимодейства с услуги на Google services като Google Maps, Google Calendar, Google+ и др..6 месецаHTTP
"Бисквитките" са малки текстови файлове, които могат да се използват от уебсайтовете, за да направят потребителското изживяване по-успешно.

Законът гласи, че можем да съхраняваме "бисквитките" на вашето устройство, ако са строго необходими за работата на този сайт. За всички други видове "бисквитки", ние се нуждаем от вашето разрешение.

Този сайт използва различни видове "бисквитки". Някои "бисквитки" се поставят от услуги на трети страни, които се появяват на нашите страници.

Можете по всяко време да промените или да оттеглите съгласието си от Декларацията за "бисквитките" на нашия уебсайт.

Научете повече за това кои сме ние, как можете да се свържете с нас и как обработваме личните данни в нашата Декларация за поверителност.

Министерството на туризма да проведе кризисна кампания

arrowОбратно в Новини
0 Реакции
x
лична информация
споразумение за поверителност
Напред
x
Резервирай
Маргита Тодорова: Апелираме Министерството на туризма да проведе кризисна маркетингова кампания

Апел към Министерството на туризма за провеждане на кризисна маркетингова кампания преди старта на летния туристически сезон отправи Маргита Тодорова, директор „Маркетинг и продажби" в „Албена" АД. Зад искането към държавния орган се консолидираха и останалите участници в провеждащия се вчера и днес във Варна специализиран форум под надслов „Кадрите в туризма – предизвикателства и перспективи", организиран от Варненската туристическа камара. Представителите на едни от най-големите доставчици на туристически услуги от северното Черноморие, съсловни организации, включително операторът на двете морски летища Варна и Бургас заявиха, че в най-кратки срокове ще изпратят общи предложения до ресорния министър Христо Проданов, с които се надяват да тушират негативната тенденция за спад на търсенето през идното лято, предизвикана от военните действия в Украйна.

 

„През това лято очакваме да реализираме 65% от обемите през 2019 г. Вече преразгледахме разчетите си, за да отчитат те отлива на чартърни полети до Летище Варна, тъй като около 80% от нашите гости пристигат именно с въздушен транспорт. Предвид това смятаме, че секторът има нужда от държавна подкрепа по отношение на рекламата – както в интернет и социалните мрежи, така и за конкретна офлайн кампания", каза Маргита Тодорова. Тя допълни, че настоящите усилия на Албена за популяризиране в чужбина на целия регион около ваканционното селище, в т.ч. Варна, Балчик, Каварна, се финансира изцяло от бюджета на дружеството. „Провеждаме активна кампания на емитивни пазари като Германия и Австрия, като вече осъществихме първите информационни турове за журналисти от тези държави. Отчетохме техния силен интерес към културно-историческото наследство на региона, към минералните извори и възможностите за комбиниране на летния отдих с провеждането на балнеолечение. Това ни доказва, че България не е достатъчно разпознаваема и са необходими общи усилия и инвестиции, за да бъде това обстоятелство променено", каза още тя. По думите й курортният комплекс работи и за доразработване на потенциала, който има пазар Румъния. През май предстои провеждането на мащабно роудшоу, което ще премине през по-големите градове в северната ни съседка, и по-специално Тимишоара и Клуж-Напока, откъдето се очаква да летят чартърни програми. „Уведомили сме Министерството на туризма за инвестициите, които правим за популяризиране на дестинация българско Черноморие, но на този етап нямаме обратна връзка от тяхна страна", завърши Тодорова.

Във втория панел на форума ръководителят на отдел „Човешки ресурси" в „Албена" АД Татяна Джилянова, съвместно с инж. Нели Апостолова – директор на Професионалната гимназия по туризъм „П. К. Яворов" в гр. Добрич, представиха резултатите от съвместната си работа в областта на дуалното обучение, неговите проблеми и перспективи за развитие.

Подобни статии
Получавайте последните новини и оферти направо във вашата пощенска кутия
Абонирай се