Представители на най-големите немски туроператори изразиха засилен интерес към балнеологичните и спортни програми във ваканционно селище „Албена“. Това стана по време на тематична среща в германския град Дюселдорф, организирана от българския курорт, и която е част от стратегията за популяризиране на северното Черноморие в Германия. В нея се включиха над 30 агенти на райзебюра от провинция Северен Рейн-Вестфалия, пряко ангажирани с продажбата на пътувания до България.
„Дори след утихването на COVID пандемията голяма част от германците все още усещат ефектите от преминалото боледуване. Затова условията за балнеологично лечение с минералната вода от изворите на „Албена“, съчетано с възможностите за спорт и чистия въздух от резерват „Балтата“, се оценят много по-високо отпреди. След края на презентацията договорихме няколко информационни тура, по време на които ще покажем капацитета на Специализираната болница за рехабилитация „Медика Албена“, производствените възможности на „Еко Агро“, както и богатата палитра от хотели в комплекса“, каза Велина Гюмова-Георгиева, старши мениджър „Продажби“ в „Албена“ АД. „За гостите от Германия никога не е било достатъчно просто наличието на плаж, слънце и нощувка. Затова в презентацията си сложихме фокус и върху добавената стойност, която „Албена“ дава не само на своите клиенти, но и на местната общност. Представихме нашата Зелена мисия, инвестициите в устойчив туристически продукт и възобновяеми енергийни източници. Силно впечатление направиха усилията ни да произвеждаме собствена продукция от храни и напитки, които използваме за нашите all inclusive и à la carte ресторанти. Участниците имаха възможност да опитат част от нея, което допълнително засили интереса“, допълни тя.
По време на проявата един от участниците спечели почивка за двама в „Албена“, осигурена от ваканционното селище.